sobota, 20 czerwca 2015

TAG

TAG: 10 rzeczy bez których nie wyobrażam sobie życia

1.Internet


2.Laptop

Nie przeżyłabym bez mojego kochanego laptopa ♥. Co prawda wiecznie muszę coś odinstalowywać, ale ważne, że ma wystarczająco "duży" dysk i pomieści wszystkie moje gry ;D

3.Telefon

Mój szajsung. Co prawda już 3, bo wszystkie musiałam rozwalić, ten postaram się utrzymać w należytym stanie. Ma dużo GB, więc pomieści dużo aplikacji, Jest wspaniały.
*Samsung galaxy grand prime

4.Rap (muzyka)

Bez rapu chyba bym umarła. Przedstawia moje uczucia, zawsze słucham go gdy jadę samochodem ♥

5.YouTube

Od kiedy pamiętam oglądam filmiki z gier na YT. Bez niego moje życie byłoby nudne jeszcze bardziej niż teraz.

6.Gry

Granie to coś pięknego xD. Wspaniały zabijacz czasu. Można się świetnie przy nich bawić !

7.FastFood'y

Bez tych barów typy KFC, czy Mc'donald nie byłoby przyjemności z jedzenia a tak zawsze można wejść do jakiegoś FastFood'a i zjeść dobre jedzenie :)

8.Facebook

Gdyby nie było Facebooka nie mogłabym się kontaktować z ludźmi, bo karta do telefonu kosztuje a hajs się nie zgadza xD

9.Tymbark

Mmm :D


10.Słuchawki

Tak dobrze widzisz. Wolę mieć słuchawki niż na głośnikach, gdy oglądam filmik lub słucham muzyki. To ja słucham i wydaje mi się, że to moja sprawa co oglądam i słucham i nik nie musi tego słyszeć :D










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz